onsdag 11. februar 2009

Quotes!

I loepet av turen har vi sagt noen dumme og minneverdige setninger! For aa involvere dere i humoren, har vi et knippe av dem her:)

Uganda:

K: Jeg ser ut som et lik!
H: Jeg ser mer ut som et lik!
K: Jeg tror vi er ganske...LIKe...

M: Saa rart at loeven bare snaver ned! (Etter aa ha faatt melding om at snoen bare laver ned i Finsland.)

K: Hvis jeg ikke er gift innen 5 aar, skal jeg heller selge meg for ti kyr!

H: Bom bom...

Tanzania:

H: Hvor er Kine?
M: Der, hun vandrer gatelangs med den derre fjompenissen! (Langs stranden med en Masay, i fullt "kostyme".)

H: Hvilken sang var det du nynna naa?
K: Jeg husker ikke... STEIKE, jeg er en gullfisk!

M: Dette faar meg nesten til aa sette pris paa Hotell Caesar! (Dere skjoenner hvis dere proever aa se afrikanske saapeserier!)

Soer Afrika:

K: Jeg fryser til og med paa spekket! (Ja, da var det kaldt da!)

:) Saann, det kommer mer, tro oss!

1 kommentar:

Shilpa Eline Løyning sa...

Haha, dere er vel fine!
Haaper dere kommer med flere slike innlegg i loepet av turen.
Jeg broet nettopp ut i latter paa internettcafeen av loeven som snarer ned og bom bom, saa naa sitter alle og stirrer paa den rare mzunguen. hehe :)
Kos dere masse!